Tuesday, January 19, 2016

J. K. Rowling. Harry Potter ja tarkade kivi

3. Võlukunsti raamat

See on raamat, mis ilmselt tutvustamist ei vaja. Kõik teavad seda. Ja kõik peaksid seda lugema, sest see on seda väärt. Kui osutub igavaks, siis vähemalt tead, et pole seda väärt...

Kui Potteri-hullus 2000ndate algul pihta hakkas, olid mul lihtsalt muud tegemised ja muud huvid, et sellega koheselt kaasa minna. Varasemad kokkupuuted piirdusid kolmanda osa (Harry Potter ja Azkabani vang) kinokülastusega ja sama raamatu soetamisega. Isegi lugemist alustasin, kuid esimesest peatükist vist kaugemale ei jõudnud. Ma tõesti üritasin...

See on üks mu viimase aja parimaid lugemiselamusi. Rowling oskab kirjutada! Oleksin pidanud seda juba varem uskuma, sest Cormoran Strike'i lood ju mulle väga meeldivad. Aga no Potter on ikka klass omaette. Isu tekitamiseks on raamat just paraja paksusega. Lisasin teise osa (saladuste kamber) to-read listi, et oma hajameelsuses seda lugeda ei unustaks (nii palju häid raamatuid on järjekorras). Kui ma ennast selle väljakutsega seoses nii palju ei piitsutaks, siis võiks ju selle kohe ette võtta. Aga kahjuks peab veel oma järge ootama. See tuleb, olen selles kindel.

P.S. Järjehoidja on Potteri lugemiseks nagu rusikas silmaauku.

Goodreads

Harry Potter and the Philosopher's Stone, 1997

Rowling, J. K., 1965-
Harry Potter ja tarkade kivi. / tõlkinud Krista Kaer
[Tallinn] : Varrak, 2000 ([Tallinn] : Ühiselu)
263, [1] lk. ; 21 cm

Lugemisaeg 12.-14. jaanuar

+10 päeva

No comments:

Post a Comment